-

čtvrtek 24. září 2015

TOP 10 PÍSNIČEK

Ahoj :) Zase vás vítám u nového příspěvku na mém blogu, který se bude týkat mého ,,úžasného'' hudebního vkusu. Jelikož neumím zpívat (zpívám akorát ve sprše a když si myslím, že není nikdo doma), tak mi zbývá jen písničky poslouchat (ne je zpívat :D) A tak vám přináším seznam mých nejoblíbenějších písniček :)

10. Soko - We Might Be Dead Tomorrow

  • Tuhle písničku můžete znát třeba ze slavného videa ,,FIRST KISS''. 
9. Bastille - Daniel in the Den

  • Tahle písnička mi nehorázně připomíná Hru o Trůny:
  • ,,And you thought the lions were bad
    Well they tried to kill my brothers
    And for every king that died
    Oh they would crown another''
8. Arctic Monkeys - Do I Wanna Know?

  • *GREATNESS*
7. Lady Gaga - Venus 

  • Queen Gaga nesmí chybět :3
6. Hozier - From Eden  

  •  Přiznejme si to, cokoli od Hoziera je super :3
5. Michael Jackson - Smooth Criminal

  • Jacksona mám ráda od malička a tohle je první písnička, co jsem od něj slyšela (Stalo se to tak, že jsme měli nepsanou úmluvu, že já se kouknu na jednu ,,pohádku'' na Jetixu a ona si to přepne na (myslím) Óčko a najednou tam jela tato písnička- z toho můžete odvodit, že i jako malá jsem měla super hudební vkus :D )  
4. Imagine Dragons - Bleeding Out


3. Imagine Dragons  - I Bet My Life

  • Ano, mám ráda Imagine Dragons :D
2. Lady Gaga - Donatella


1. Hozier - Someone New

  • Hozier je pro mě taková srdcovka + v tomto klipu hraje Natalie Dormer :3
(doufám že se vám písničky líbí :D Když tak do komentářů napište svoji nejoblíbenější písničku (y) )

10 komentářů:

  1. Taky miluju Hoziera a i Natalii Dormer <3
    Jinak...Asi bych sem možná dala spíš videa, než odkazy, ale každý tyhle články dělá jinak :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jsou super :D Moje blogerské schopnosti nedosáhly levelu přidávání videí (ani jsem si nikdy nevšimla že to jde :D) Jestli zjistím jak se to dělá tak tam přidám videa :D

      Vymazat
  2. žádnou z těchto neznám,díky za nové tipy :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Jo :). Písničky od něj jsou absolutně boží :) :3

      Vymazat
  4. Miluju Hoziera super výběr!
    Podívej se na můj blog, kde právě probíhá soutěž.
    http://blogbeautybyk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hozier je super :3 Rozhodně se na tvůj blog mrknu ;)

      Vymazat