-

sobota 24. října 2015

Instagram




Ahoj! Po vážně dlouhé době se zde hlásí Qilin (a slavnostně oznamuje že ji ještě škola nezabila).  Ale musím přiznat, že škola je vážně zlo nejtěžšího kalibru (hlavně když se učíte z hodiny na hodinu -.-) . Dneska to bude o světoznámé sociální síti Instagram ;)

Myslím že Instagram vám nemusím představovat. Ale pro ty co náhodou neví, tak je to sociální síť, na kterou sdílíte obrázky (Ano, to je všechno). Abych byla stoprocentně upřímná založila jsem si ho jen protože mi bylo blbý sdílet fotky na Facebook. (Jen tak okrajově Instagram má +- 400 miliónů uživatelů.) Jak jsem se dozvěděla od svých spolužáků/kamarádů/bratra každý měl trochu jiný důvod pro si ho založil (povětšinou byl důvod stalkování svých oblíbených celebrit- pravda, to je v podstatě to, co na Instagramu dělám). Co jsem  tak zpozorovala na Instagramu jsou pár druhů lidí:

  1. Filozofové = uživatelé, kteří píší popisky u fotek (hlavně u selfies) filozofické myšlenky (popřípadě citáty)
  2. Milovníci hastagů (například já) = lidé kteří si pod fotku nacpou milión hastagů (u mě žádný logický důvod není, je to že #miluju #psát #s #heštegama)
  3. Lidé kteří zbožnují jídlo= v podstatě mi nevadí když někdo párkrát do měsíce ,,postne'' fotku na Instagram, která zobrazuje jeho / její jídlo. Ale promiňte, ale není normální když každý den nahráváte fotky snídaně i obědu a dokonce i večeře.
  4. Umělci= (moji oblíbení uživatelé instagramu - bez sarkazmu) Lidé, kteří nahrávají na instagram fotky svých uměleckých děl / fotek /....
  5. Ostatní = normální lidé, kteří za čas přidají kvalitní fotku.
(Tenhle článek nemá působit nějak urážlivě nebo tak.... aneb zase jsem se snažila být vtipná..)
Můj instagram: https://instagram.com/kikina.slamova/
Když tak mi dejte do komentářů svůj Instagram ;)  

5 komentářů:

  1. Filozofové😂😂😂😂😂 docela trefný článek

    OdpovědětVymazat
  2. Sakra, ty otazníky jsou vysmáté smajlíky:D

    OdpovědětVymazat
  3. Vtipný článek :D ale upřímně, taky si někdy přidám fotku z "filozofickým citátem" :D ale většinou co vidím, si lidi dávají citáty k fotkám, ke kterým se to ani nehodí :D

    Ráda bych Tě pozvala na svou Giveaway!

    OdpovědětVymazat