-

středa 2. září 2015

Opráski sčeskí historje




Ahoj ;) Dneska to bude takové ,rychlorecenze' na knížku, kterou rychle přečtete, ale jestli máte rádi historii a máte neomezený smysl pro humor, tak se nasmějete jak nikdy :D (Teda aspoň na mě to tak působilo, no popravdě já se směju úplně všemu - takže kdo ví jestli je to tak srandovní jak to vnímám)



Opráski sčeskí historje, je kniha o obsahu 64 stran  (takže to taková bichle není), která obsahuje komixy, které se soustřeďují do období českých dějin. Knížka je napsána ,zábavným' jazykem (je to čeština v upgradeované verzi), který si musíte číst nahlas aby jste ho vůbec pochopili. Autor této knížky vystupuje pod přezdívkou ,Jaz' , který se na veřejnosti objevuje v masce Zikmunda (Zmikunda). Nejlepší na této knížce je, že si hodně komixů můžete přečíst na internetu. Tady přikládám své nejoblíbenější výtvory:


                                                             

4 komentáře:

  1. Já se musim přiznat, ze mi občas vážně dělá problém pochopit co je tam napsané :D Ale většinou je to nakonec vážně vtipné. Je fajn, že to vzniká. Třeba to přivede více lidí k historii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě někdy taky, vždycky si to musím přečíst nahlas :D Jo i mojí kamarádku, kterou historie nezajímá to čte, a očividně jí to baví :) :D

      Vymazat
  2. s tim ctenim nahlas souhlasim, kolikrat jsem nechapala :-D ale jinak je to dobre ujeta knizka :)

    OdpovědětVymazat