-

úterý 22. září 2015

Vlasová kosmetika

Ahoj :) Každopádně se opět omlouvám za dlouhou dobu od vydání posledního článku, jelikož se snažím učit každý den (ano. z Qilin se stává šprt.) a ještě k tomu jsem objevila nový seriál... Co vám budu říkat času moc není :D (nakonec to dopadne tak že se vám u každého článku budu omlouvat :'D )  Ale dnes z trochu jiného soudku: Vlasová kosmetika (v podstatě moje tipy na různé produkty). Doufám, že se vám článek bude líbit a do komentářů když tak napište jakou vlasovou kosmetiku používáte vy :3 (Ráda se nechám inspirovat :) )



              
Jako první bych vám asi doporučila celou značku Aussie. Já používám šampón na každodenní mytí vlasů (protože si doslova myji vlasy každý den-  vím není to zrovna ,košér' ale jinak mám vlasy děsně mastný - doufám že mě někdo pochopí :D ). Strašně pěkně voní a zdá se mi že po něm  mají vlasy větší objem.

Seženete ho třeba v Dm- ku za cca 130 - 150 Kč






 Další produkt jste asi už někde zahlédli. A ano je to ,legendární' suchý šampon od Batiste (a ne není to Bastille). Tenhle (přesně co je vyobrazen nalevo od tohoto textu) strašně pěkně voní. :3 (ale mě voní i nový knížky - hlavně atlas do zeměpisu, ten voní úplně libově ..... moc divný??). Bohužel za sebou zanechává bílé částečky ( nevím jak to jinak popsat), takže než půjdete ven a dáte si tento (nebo jakýkoli jiný suchý šampon) tak si protřepte vlasy ;) Akorát ho koupíte akorát v Douglasu, který - což je škoda není ve městě kde žiju. (možná je to dobře... jinak by mohla hned vyhlásit osobní bankrot)

Seženete ho v Douglasu za +/- 100 Kč




Tuhle masku na vlasy jsem si koupila před nedávnem a jsem s ní naprosto spokojená. Obsahuje mléčné proteiny, které pomáhají k lepšímu rozčesávání. Velice dobře se nanáší a s oplachováním nemám taky problém :D Vlasy jsou pak hezky jemné. Je zejména pro poškozené vlasy.

Já sem ho koupila na webu parfums.cz za 64 Kč (http://www.parfums.cz/kallos/kjmn-maska-s-mlecnymi-proteiny/)

  Další věc, kterou si nemohu vynachválit je šampon od Oriflamu. Obsahuje kopřivu a citron což je kombinace, která ne jen pěkně voní, ale dokáže důkladně vyčistit vlasy a odstranit mastnotu. Jestli se vám nechce objednávat z Oriflamu tak jako spolehlivá náhrada poslouží normální kopřivový šampon, který mají snad v každé drogérce nebo supermarketu.

Dá se objednat přes stránky Oriflamu (http://cz.oriflame.com/products/product?code=22701), kde ho seženete za 79 Kč (je v akci - normálně stojí 109 Kč)


4 komentáře: