-

středa 9. září 2015

Game of Thrones Tag

Ahoj :) Jak už jsem se zmiňovala (asi milionkrát) jsem veliký fanoušek Game Of Thrones (tento název upředňostňuji před českým názvem Hra o Trůny). A když jsem zahlédla tag nesoucí název ,,Game Of Thrones Tag'', hned jsem zpozorněla a toto téma jsme si zapsala do svého úžasného diáře (skleróza je ,sviňa').  (ano, klesla jsem hodně hluboko... nikdo mě nezatagoval, ale jelikož jsem rebel tak to stejně napíšu 3:) )

                    Předem upozorňuji ,že se ve článku objevují spoilery :P 
  • Jak ses dozvěděla o seriálu/knížce?
Vlastně úplnou ale úplnou náhodou. Prvně, když jsem viděla tento seriál mi bylo asi tak 12 a jeden starší kamarád o tom mluvil, tak jsem si řekla, že by to mohlo být super. Přestalo mě to bavit po pěti minutách (do teď se za to stydím ). Pak o dva roky později jsem na facebooku uviděla vtip, který se tohoto seriálu týkal a mega mě naštvalo, že jsem ten vtip nepochopila a tak jsem se začala koukat ... (příběh života za všechny prachy... :D )



  • Jaký rod máš ráda, kromě Starků a Lannisterů? 
 Asi vás to překvapí, ale mám ráda Baratheony. (Vážně vás to muselo překvapit, hlavně proto, že v obrázku , kde je název blogu je korunovaný jelen)

  • Kdo je tvůj oblíbenec z rodu Starků?
Jako každý jsem ze začátku měla ráda Neda Starka a Robba Starka a z teď žijících mám ráda Aryu. (Jestli si tenhle článek za pár let let přečtu a budu silně uvažovat nad tím, jaké kraviny jsem sem psala  tak možná budou Starkové všichni zabití)


  • Kdo je tvůj oblíbenec z rodu Lannisterů?
Je to divný, ale měla jsem ráda Tywina (nikdo mě v tomto směru nechápal) a Tyriona (noo...teď už jen Tyriona)

  •  Tvoje nejoblíbenější postava?
Od začátku jsem si oblíbila dvě postavy: Ohaře a Jona Sněha. (Úděl mých oblíbených postav je umírat :(( ) 

  •  Tvoje nejméně oblíbená postava? 
Joffrey (Já sem byla tak ráda když umřel - to mi připomíná.. Taky máte takového morbidního učitele, který chodí rád na hřbitovy?..... protože já jo - (Jediná věc která mi jde zatraceně dobře je odbíhat o tématu) ) :D) 

  • Co si myslíš o seriálu/knížce?
Prvně ke knížce - zatím mám rozečtený Střet králů (2. díl) a nemůžu si knížku vynachválit. Seriál je taky super (ale začíná se mi více zamlouvat knížka). Musí se uznat, že to se zvláštními efekty to vážně umí :D


  • Kdybys měla být jakákoli postava, kdo bys byl(a)?
Já bych chtěla být drak :3 (Originální za každé situace)


  • Jaká je tvoje oblíbená epizoda/série?
Série 4. a epizoda S04E09 (The Watchers on the Wall) - Epická to epizoda .... škoda že zemřela Ygritte zrovna jsem jí začínala mít ráda :(

  • Jaká postava se ti líbí? (jako líbí líbí... If you know what I mean :D)
Odpovím stejnou otázkou, jako když někdo nadhodí téma kluci... Na tuhle otázku budu odpovídat jen v přítomnosti svého právníka :D (Ale budu upřímná Kit Harington AKA Jon Snow :D)


  • Co bys chtěla číst /vidět v další knize/sérii?
Usednout Tyriona na to zatracený křeslo!

By the way ... doufám že se vám Tag líbil a zase u dalšího článku Mějte se fanfárově Ahoooj!

                                          (Plete si mlýn s hradem, ale Jon je ten kdo nic neví :D )







2 komentáře:

  1. Super! :) S tím Tywinem tě chápu, byl to genius, který by chodil přes mrtvoly, ale genius! xd Super článek, když tak já jsem taky tento Tag udělala. A jen tak btw. Jon Snow je prostě ultra hot guy! xd
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaaa spřízněná duše :3 :) Jo je děsně :D Když jsem ho ukazovala (na fotce) kamarádce ze třídy, tak mi řekla že je hnusnej (Jak se opovažuje :D)

      Vymazat