-

pátek 14. srpna 2015

Letní Playlist

Ahoj po celkem dlouhé době (asi týden) vás zdravím u nového příspěvku na blogu ;)
Vypíšu vám nějaké písničky, kterými si můžete třeba krátit cestu na koupák :D
Kdyžtak mě do komentářů navrhněte nějaké písničky, které se VÁM líbí :)




Doufám, že se vám aspoň jedna písnička líbila. Přece jen každý máme jiný hudební vkus :) Tak ahoj u dalšího příspěvku;)  



5 komentářů:

  1. Hezké písničky :) Zrovna se mi taková inspirace hodí, protože zítra mě čeká 7 hodin v autě, tak budu mít co poslouchat :D Jinak super výběr interpretů, . Ed je skvělý ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  2. Některé písničky ani neznám! Což je super! :D
    Já teď hodně poslouchám skupinu The 1975 a Lanu.Nevím proč, ale připadá mi, že už moje písničky směrují spíše k podzimu a nejsou vůbec veselé a letní. :D


    everythingononepaper.blogspot.com
    -probíhá i GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od The 1975 znám akorát jednu písničku :) a Lanu taky poslouchám a moje kamarádka je do ní úplnej blázen :D

      Vymazat
  3. Bmth a Hozier, jeee ♥ Och a Zella Day, som rada že ju niekto pozná! :D

    OdpovědětVymazat