-

pondělí 7. září 2015

Tetování

Ahoj! :) Zase po dlouhé době se zase hlásím (tady na blogu). A tentokrát s názorovým článkem (který tady občas chybí). A teď se s vámi pobavím (no spíš vám popíšu) svůj názor na tetování. Jasně, že nemusíte mít stejný názor a já vám ho neberu ;)



Takže na začátek říkám že bych tetování vážně moc chtěla, ale dočkám se ho asi až v osmnácti (protože rodiče jsou značně proti tomu - no jo s tím jako mladistvá nadělám :D). Každopádně nechci nějakého anděla přes celý záda ale jen malý geometrický tvar na předloktí (viz obrázek), bohužel některé věci rodiče vůbec nechápou (jako když jsem si chtěla skočit z jedné .. celkem velké skály do moře -.- :D nebo když jsem si chtěla koupit - ze svého kapesného hůlku Albuse Brumbála v pouzdru od Ollivandera). I když se mi tetování strašným způsobem líbí tak nesnesu když má někdo potetovaný celý obličej a do toho má na obličeji 100 piercingů (ano, vím přeháním, ale víte co myslím ne?).  Další (a možná poslední?) věc je, když jsem filozoficky rozmýšlela jestli tetování má mít tetování nějakej příběh (důvod). Možná to bude znít jako kravina (ohledně jako skoro každá věc na tomto blogu :'D ) ale já sem dospěla k názoru že jestli si to tetování nechám udělat, tak nad důvodem vůbec nebudu přemýšlet (tak a máte to, ti kteří si myslíte, že vše má nějaký důvod! :D). Doufám, že se vám nějakým způsobem článek líbil a jestli chcete napište mi do komentářů co si o tetování myslíte vy a popřípadě jaké by jste chtěli ;)
 

12 komentářů:

  1. Já bych chtěla nějaké malé na zápěstí :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se to taky děsně líbí :) :3

      Vymazat
    2. Já mám :D hrozně to bolelo, dokud jsem si nenechala na žebra pod prso udělat nápis :) klidně bych to zápěstí dala znova :D

      Vymazat
  2. Mám stejný názor! Tetování bych také chtěla, ale opravdu jen něco malinkého.Všeho moc škodí.
    Mám to s rodiči úplně stejné. Většinu věcí také nechápou. :( :D

    http://dencaurbankova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tak. Máma mi pořád předhazuje její kolegyni, která má přes celá záda vytetovaného anděla. A neustále opakuje jak to bude vypadat až bude stará :D

      Vymazat
    2. Přesně! Když jsme byli na dovolené, tak hodně lidí mělo tetování, přes celé záda. A taky pořád že to je strašný, že si to nedovedou představit až bude stará :D

      Vymazat
  3. Já bych taky chtěla tetování :). Dokonce i plus mínus vím, jaký, nechala bych si vytetovat ke kotníku znak aries (jakože beran), v černé barvě, jen úplně malé a jednoduché. Viděla jsem slečnu, co takhle měla lva a přišlo mi to moc pěkné (sice to není nijak originální, ale já si na svém "beranství zakládám, tak co :D).
    Co se týče toho, jak bude tetování vypadat, až bude člověk starej, jak by asi tak mělo vypadat? Jako tetování na starý kůži, což je vpodstatě pořád to stejné, nestane se z toho něco jiného a ani to nebude nijak víc neestetické než původní obrázek nebo samotná stará kůže. Podle mne nemá cenu to řešit :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Ako staršia (a možno vo veku vašich mám :-) ) musím prispieť svojou troškou. Je pravda, že väčšina "starších ľudí = rodičov" operuje s vetou: "Ako budeš vyzerať keď budeš stará?" Na to je úplne jednoduchá odpoveď: "Tak ako ďalšia miliarda, možno tri miliardy, ďalších starých ľudí." :-) Keď si vezmete koľko mladých ľudí má tetovanie, pírcingy, rôzne ozdoby kože a podobne, je skoro nemožné nájsť v tejto skupine "normálneho" človeka bez toho všetkého. Takže vyčnievať určite nebudete :-)
    Keď to vezmem z druhej strany ako potetovaná osoba (na svoju obranu, mám dve kérky - na ramene a na lýtku), musím sa zastať aj rodičov. Pretože myslia na budúcnosť. Videli ste niekde riaditeľa banky, sekretárku, asistenta, chirurga, finančného poradcu či nebodaj učiteľa s obrovskými tetovaniami cez celý chrbát, ruku, či nebodaj nohu? Ja nie. Sú povolania, kde sa to naozaj nehodí a kde ak by takýto človek chcel pracovať, jednoducho ho nezamestnajú (práve kvôli tým starším ľudom - nebude pre nich dostatočne distingvovaný a dôveryhodný).
    Takže moja rada - ak chcete tetovanie, smelo do toho. Nedávajte si ho však na viditeľné miesta, nedávajte si zbytočne veľké tetovania a ak sa pre nejaké tetovanie rozhodnete, najprv porozmýšľajte nad tým, čo chcete v budúcnosti robiť, kam sa chcete dostať a akým smerom by mala ísť vaša kariéra. Podľa toho budete približne vedieť, čo budete nosiť, ako sa budete obliekať a ktoré miesta budú viditeľné a na očiach a budú pôsobiť "dôveryhodne a čisto" pre budúcich klientov a spolupracovníkov :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pravda... a proto chci jen malé tetování na předloktí, kde to můžu zakrýt delším rukávem. Ale jednou když jsem byla v Brně na ušním, tak jsem zahlédla doktora s tetováním :D (ale taky měl akorát trojúhelník na předloktí, ,takže kdyby si nevyhrnul rukáv tak jsem o jeho tetování nevěděla :D)

      Vymazat
  5. skvělý článek tetování mám 3 a chci rozhodně další a další je to jako droga. :) myslím že tetování by mělo mít viznak hlavně pro nás a určitě když se mi nějaké tetování líbí nějaký důvod k tomu mám ale nemusím ho každému vysvětlovat. :)http://worldflowergirl.blogspot.cz/?m=0

    OdpovědětVymazat