-

neděle 24. ledna 2016

We Heart It

Ahoj lidi (popřípadě jednorožci a další fantastická stvoření, co se dostali ta tento článek)! Dnes (a zároveň po rekordně dlouhé době) vám přináším článek o velmi zajímavé stránce na internetu a zároveň o boží appce na mobil.

Abych byla konkrétní tak je to stránka http://weheartit.com/, na které můžete sdílet obrázky a následně je heartovat (řekla bych, že to není všechno, ale v podstatě to všechno je.). Každopádně, abych vám napsala něco víc musela jsem zapátrat na Wikipedii (co bych taky bez ní dělala) .

Něco málo z historie
We Heart It bylo založeno v roce 2008. Hlavní myšlenka byla založit místo, kde uživatelé mohou uživatelé sdílet obrázky a gify. A v roce 2011 se z této stránky stal podnik.

Registrace je až podezřele jednoduchá (není to podezřelé, ale nemohla sem si ujít příležitost tohle slovo použít.) Můžete se zaregistrovat pomocí e-mailu , Facebooku,  účtu Googlu+ nebo Twitteru. Já osobně jsem zaregistrovaná pomocí Facebooku od roku 2014 ( ale ,,zaškrkla'' jsem si možnost skrytí před hledáním přátel z fb... což znamená, že pokud si váš vaši přátelé chtějí vyhledat, kdo z jejich přátel má We Heart It tak vás nenajdou - což je každopádně výhoda a nikdo z mých přátel se nedozví jak divná jsem 3:) a že mam zvláštní obsesi Star Wars  a Jaredem Letem - skloňování lvl. 10000000005 (don't judge me ))

Aplikaci si můžete stáhnou jak pomocí Android zařízení, ale taky i pomocí iphonu/ipadu,... Aplikaci využívá asi 25 miliónů uživatelů, z čehož je 70% je žen.
   
Pokud máte We Heart It účet tak mi ho napište do komentářů :)
(Můj účet: http://weheartit.com/well_just_me )

Mějte se krásně a úžasně ;) Qilin

2 komentáře:

  1. Vyzerá to celkom zaujímavo

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  2. Ja milujem we♥it (: Som tam ako weheartit.com/crystals_place (: ♡

    ♡ Two days in Budapest with my Love♡

    OdpovědětVymazat