-

úterý 17. listopadu 2015

Škola

Ahojte! po dlouhé době (jak jinak) hlásí Qilin. Musím se přiznat, že na psaní článků mi poslední dobou nezbývá čas, tak sem se aspoň snažila přiblížit tento blog k dokonalosti (ano, přesně tak udělala jsem si nový účet na Tumblr(u) a přidala jsem na něj odkaz.... aneb jestli mě chceš poznat tak nechoď na můj Facebook ale na můj Tumblr - ale k tomu možná v jiném článku). Teď bych se věnovala věci, která pozřela můj volný čas - škola.
 Škola je téma o kterém by se dalo polemisovat celé hodiny (někdy i dny- když jste studentem střední školy jako já). Do školy chodí (la) většina z nás. Na konci srpna je většina z nás (ano, bohužel i já) natěšeno, na to, že se naučí pár zajímavých věcí a vlastně ani nechápete proč jste se před třemi měsíci do školy chodily s tím největším opovržením. Tato nálada skončí s prvním měsícem navštěvování tohoto ústavu (vytrvalejší jedinci po 2 měsících). Musím se přiznat, k tomu, že já rozhodně vytrvalým jedincem nejsem ani náhodou. (mě škola upřímně bavila do 5. třídy - a potom jsem přestoupila ze základky na gymnázium). Tento rok jsem do školy chodila s nadšením necelý 1 měsíc.

Ale to, co je na škole nejhorší se neodvažuji ani tipovat. Jestli jsou to učitelé typu -můj předmět je nejdůležitější, a to že máte i jiné předměty mě absolutně nezajímá- (z mých průzkumů tento typ učitelů jsou většinou matikáři) nebo jsou snad nejhorší známky? (Popravdě systém známkování jsem do dnes nějak nepochytila - myslím že absolutně neurčují inteligenci člověka ale spíš jeho paměť a hlavně díky nim se většina lidí stresuje a neradi chodí do školy). Ale všichni by jsme se (asi) dohodli, že na stupni vítězů by se ocitly ,Přepadovky'' (aneb neočekávané testy) - díky nim se člověk ještě víc stresuje (no... jak sem před chvílí psala testy samotné jsou v pohodě ale ty známečky jsou o něco horší). Celý svůj volný čas strávíte psaním domácích úloh a učením se na testy, že jste pak rádi, když na hodinku vypadnete z domu ven s kamarády. (nejvíce mě dostala moje jinak oblíbená češtinářka s větou: ,,Ale škola vám do volného času vůbec nezasahuje.'').

Dále další oblíbené téma jsou spolužáci. Jak já říkám jak rodinu tak i spolužáky si vybrat nemůžeš. Každopádně je ve škole mnoho typů lidí a to bych nebyla abych vám základní typy nevypsala:


  1. Flákač - člověk, který si jde do školy v podstatě jen zdřímnout, popřípadě se najíst. Na konci roku je rád(a) když proleze se čtyřkama
  2. Inteligentní lidé - člověk, který se ve třídách vyskytuje jen v malých množstvích. Jsou to lidé, kteří se na nic neučí, ale i tak mají samé jedničky (nebo aspoň tvrdí, že se neučí)
  3. Šprti - (není to nějaká urážka nebo něco..) Lidi, kteří mají dobré známky, ale na rozdíl od intelig. lidí se těžce šrotí (a každý den) 
  4. Budoucí Picasso - Člověk, který v těch hodinách dělá aspoň něco kreativního. Celé hodiny stráví kreslením (většinou vtipných karikatur vyučujícího).
  5. Drbna - Každý má ve třídě jednu (jednoho -v mém případě.... doufá, že nečte tento blog :D) (pokud ne, tak si to pravděpodobně ty). Může to být holka ale i kluk. Ví o všem co se ve škole děje. A tajně se bojíte co ví o vás. 
  6. Sportovec - člověk, který je až nezdravě zažraný do sportu, každý den uběhne min. 10 km (mluvím z vlastní zkušenosti... i já mám takovou spolužačku :D )
  7. Divnočlověk - (nevěděla jsem jak tuto kategorii nazvat) To je člověk, který si o sobě myslí jak není oblíbený ale v podstatě ho všichni utajovaně nesnáší. 
Doufám, že se vám  článek líbil, klidně mi do komentářů napište co si o škole myslíte vy a jestli tam chodíte rádi ;)
U dalšího příspěvku
Qilin    

1 komentář:

  1. Článek je pěkně napsaný, já už chodím na vysokou a v ročníku jsme 3 holky, takže už je to jiné než na střední :) Ale hned bych se na střední vrátila :)
    Budu ráda když se podíváš na můj blog.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat