-

neděle 23. srpna 2015

Antibakteriální gely

Ahoj (: Dnešní článek bude o nezbytnosti, která se nachází vždy se mnou ať už v tašce, kabelce,.. Jelikož k smrti nesnáším jíst jídlo s neumytýma rukama (a někdy prostě není čas nebo příležitost ruce si umýt pod tekoucí vodou), tak antibakteriální gel nosím vždy u sebe. A (většinou) je výhodnější s sebou vzít 50-ti ml lahvičku než umyvadlo i se zdrojem vody :D A tady máte moje pohledy na antibakteriální gely které vlastním (nebo jsem vlastnila).


CAREX
Od této značky jsem (zatím) vyzkoušela dva antibakteriální gely. A to Carex Sensitive antibakteriální gel a Carex Aloe Vera antibakteriální gel. Obě dvě lahvičky mají 50ml. První (Carex Sensitive antibakteriální gel) je průhledný gel. Trošku voní (no... mě to voní :D) po alkoholu (který se vyskytuje ve všech ant. gelech). A druhý (Carex Aloe Vera antibakteriální gel) je při větším  množství zabarven do zelena (ale to při nanášení vůbec nevadí) a nádherně voní :3
Cena: cca 40-50 Kč


BALEA
Balea je značka, kterou koupíte jen v drogériích DM (zde jsem člověkem - jinak jsem vlkodlakem). Je jako výrobky před tím 50ml ant. gel. Je to průhledný, rychle se vstřebávající gel. Zase jako první ant. gel voní po alkoholu.
Cena: 30 Kč



BATH & BODYWORKS
Tahle značka je velice populární a tak ani já jsem neodolala jsi jeden bakteriální gel od této značky koupit. A opět jsem neprohloupla. Koupila jsem si ant. gel s názvem OOH-LA-LA. nádherně voní , je sice menší než ostatní produkty, které jsem vyzkoušela (29 ml) ale myslím si že se vyplatí :D :)
Cena: 75 Kč





3 komentáře: