-

středa 1. července 2015

Recenze na kosmetiku

Ahoj po dlouhé době s novým článkem, spíš (no spíš úplně) recenzí na kosmetiku, kterou jsem si nedávno zakoupila. U každého produktu budete mít napsané kolik cca stál (samozřejmě v jiném obchodu je i jiná cena ;) ). Doufám že vám recenze pomůže třeba i s rozhodováním o koupi produktu ;)


1) sephora KISS ME BALM

(Sephora,250 Kč). Do Olympie jsem šla s tím, že se kouknu do Douglasu, jestli u nich není k dostání EOS balzám. Uvažovala jsem tak, protože ho měli na jejich internetových stránkách, bohužel neměli. A jelikož mi kamarádka vyprávěla o ,,zázračném'' balzámu ze Sephory, tak jsem se po návštěvě Douglasu moje cesta směřovala do Sephory. Musím říct, že s tímto balzámem jsem neprohloupila. Trošku jsem se bála barevných variant a tak jsem šáhla bezbarvým (odstín Creme Brulee). Úžasně hydratuje a ještě úžasněji voní. Myslím že i když je cena trochu vyšší tak vážně tento balzám za to stojí. 


2) MAYBELLINE COLOR TATTOO

(Rossmann, cca 160 Kč). Já mám odstín 65- Pink Gold. Tohle je taková ,,legenda'' mezi očními stíny. Myslím že je to legenda oprávněně. Zrovna Pink Gold je krásný přirozený, třpytivý odstín (Třpyt možná pro někoho může být zápor). Tady bych možná jako u balzámu od Sephory bych vytkla jen cenu a  celkem malý výběr odstínu. Kamarádka si ještě stěžuje na malou výdrž. Nevím mě tyto stíny vydrží skoro celý den. Ještě bych chtěla vyzdvihnout konzistenci, která se nanáší dobře jak prstem tak i širším štětcem na oční stíny.


3) RIMMEL NATURAL BRONZER

(Drogerie Teta, 130 Kč). Mám odstín 021- Sun Light. Jelikož mi došel starý bronzer, rozhodla jsem si koupit nový a narazila jsem na tento od Rimmelu, což je značka, která mi celkově vyhovuje. Jako klady bych vyjmenovala výdrž a ,,podporu'' opáleného vzhledu. Cena je v poměru s kvalitou a výdrží úplně úžasná.  Jediné co bych tady vytkla je balení. S mou zkušeností se Stay Matte pudrem, který má stejný obal a spal mi na zem a no... bylo po pudru i po balení, takže s tímto bronzrem zacházím jak s dítětem. :D. Ještě se mi někdy zdá je je trošku do oranžova, takže nevím jak bude vyhovovat žlutým podtónům. 


4) CATRICE CAMOUFLAGE CREAM

 (Rossmann, cca 100 Kč).  Mám odstín 020 Light Beige. Jeden z nejlepších (a pro mě nejlepší) korektor z drogerie. Úžasně kryje (můj nejlepší kamarád to konstatoval že je to lepší jako photoshop :D). Já ho používám jak na zakrytí míst po očima i pro zakrytí pupínků. Koupila jsem ho i mamce, které leze do vrásek. Takže bych ho doporučila spíš pro mladší pleť. Je krémový, což znamená že se (aspoň mě) nanáší lépe než ty v tyčince. A podle internetových diskusí není vhodný ani pro suchou pleť.    



5) Catrice mattifying oil control paper

(Douglas, 69 Kč). Tyto matující papírky jsem neměla ani v úmyslu si kupovat, ale jak mi je paní u pokladny nabídla, neodolala jsem a koupila jsem si je. Zdálo se mi dobrý nápad protože s mou mastnou pletí se mi často během dne stává, že se mi má pleť leskne. A svět se div tyto papírky tuto práci opravdu zastanou. A je to samozřejmě pohodlnější si s sebou brát takovou malou krabičku, než pudr a štětec a mít na sobě na konci dne tři vrstvy pudru. 




       

6) RIMMEL BROW THIS WAY

(Drogerie Teta, cca 120 Kč). Mám odstín 003 Dark Brown (Myslím, že je to u nás jediný dostupný odstín). Protože mám strašně nevýrazné obočí a s mými tmavými vlasy nevypadá zrovna světoborně, tak jsem si koupila tento set od Rimmelu Brow This Way. A jelikož mi to připomnělo písničku od mé oblíbené zpěvačky tak jsem bez rozmyšlení brala :D. V setu naleznete vosk, stín, kartáček a štěteček na obočí (samozřejmě ten mi zapadl do umyvadla -_- :D). Stín moc nepoužívám, ale ten vosk vážně stojí za to. Vypadá to přirozeně, myslím že tento set mohou používat i blondýnky nebo někdo kdo má světlé obočí, protože to vypadá jemně i když tam toho dáte tunu (to berte s rezervou :D )  

7) MAYBELLINE BABY SKIN

 (DM, 180 Kč). Tento Primer slibuje optické odstranění pórů a hladkou pleť. Jako produkty předtím i tento to co slibuje také dodrží. Po nanesení i trošky tohoto primeru je pleť jako dětská :D (hladká). Akorát se mi zdá že trošku mastí pleť ale to je celkem detail. Možná mě překvapilo jak je obal poměrně malý, ale potom jak jsem zjistila, že stačí akorát troška na natření celého obličeje tak další miniaturní detail na kráse tohoto produktu :D   




8) MISS SPORTY CLUBBING COLOUR RYCHLESCHNOUCÍ LAK NA NEHTY

(Rossmann, 35 Kč). Mám odstín 020. O tomhle produktu nemám ani co tak napsat. Koupila jsem si krásný nude odstín. Za kvalitu výrobku je 35 Kč absolutně úžasná cena a jestli někde uvidíte lak na nehty od Miss Sporty kupte ho vůbec neprohloupíte :D. Na nehtech vypadá a drží dobře. Tady už není ani co vytknout :D






    

9) Catrice ALL MATT plus

(Rossmann, cca 100 Kč). Mám odstín 010 Transparent. Další věc co svědčí více mastné a mladší pleti. Pěkně pleť zmatní. Podle zážitků mé tety, která má suchou pleť tak jí pleť vysušuje. Pro mojí mastnou pleť je to ideální. Je jemně mletý a svou práci udělá tak jak má. Vytkla by sem to že skoro vůbec nekryje (ale zase za takovouto cenu nemůžu čekat zázraky) .   



10) Makeup revolution palette iconic 3

(Rossmann, 199 Kč). Přesouváme se k poslednímu produktu tohoto článku, což je paletka od celkem nové a hodně probírané firmy Makeup Revolution. tato paletka vlastní 12 nádhených ,,nude'' odstínů. Podle mě je to trošku kopie paletky od Urban Decay. Každopádně za hezkých 199 Kč je to pěkná náhrada. Obal nic moc, ale tohle by jsme od paletky této cenové kategorie mohli očekávat. V podstatě všechny odstíny jsou pěkně pigmentované. Zdá se mi, že trošku práší. Líčí se s ní prakticky bez problémů. Za mě velký palec nahoru a tuto paletku můžu jen doporučit. Škoda jen, že je špatná dostupnost obecně této firmy (jen na internetu a v Rossmannu), což je škoda (ale četla jsem že by v některých prodejnách rozšiřovat sortiment této značky a někde by měli být dokonce samostatné regály s touto značkou- moje peněženka zapláče).


Doufám, že vám článek pomohl (psala jsem ho hodinu a půl :D ). Omlouvám se za chyby a za opakující se slovo pleť :D 



 

2 komentáře:

  1. Skvělá recenze, nejvíce mě potěšil na báze pod makeup od Maybelline. Mám v plánu si ji koupit a díky tvé recenzi o ní nemusím přemýšlet. Neváhám a kupuji :) Chica loca♡

    OdpovědětVymazat