-

sobota 9. dubna 2016

Hudba

Ahoj!

Dneska bych si s vámi chtěla pohovořit o mých oblíbených zpěvácích/skupinách/...
Každopádně hudba je věc, kterou každý svým způsobem obdivuje a věc, která nás doprovází již od počátků lidských dějin (jestli do hudby započítáme i divné hraní na nástroje vyrobené z kostí).

Zajímavé je, že každý máme trošku jiný hudební styl (někdo poslouchá výhradně jen metal, někdo dubstep a někdo. jako třeba já :D - poslouchá absolutně všechno od Bacha po Falling in Reverse).
Anyways tady je seznam mých nejoblíbenějších umělců (,,umělců'' :D ). Potom článek mi do komentářů klidně napište vaše oblíbené skupiny/zpěvačky/...


1) The 1975

Nevím kolik z vás bude tuto skupinu znát, ale v naší třídě je znám akorát já :D. Je to britská skupina. Členové jsou: Matt Healy, George Daniel, Ross MacDonald a Adam Hann (a tom sem prosím zvládla bez Googlu :D). Moje nejoblíbenější písnička od nich je Love Me, kterou když jsem pustila (i s klipem) své kamarádce tak mne nazvala divnou (budu to brát jako kompliment).

2) Thirty Seconds To Mars

Ano. Jsem hroznej úchyl na skupiny. Co už :D PS. pro moji kamarádku: Ne, neposlouchám je jen, protože je tam Jared Leto -.-. No nic .. je to americká kapela. Moje spolužačka  je z nějakého divného důvodu nemá ráda. Členy jsou Jared a Sannon Leto a Tomo Miličević (jehož jméno si za boha neumím zapamatovat). A moje oblíbená písnička je 100 Suns.



3) Lady Gaga

Dobře. Na chvilku opustím kapely a zajdu k mé oblíbené zpěvačce, kterou nenávidí další moje kamarádka (To mám tak špatnej vkus? :D). U téhle zpěvačky si dokonce přesně pamatuji jak sem k ní přišla. Kamarádka mi pustila písničku Paparazzi, a tu písničku jsem si pořád pouštěla na své mp3. Ale absolutně nejlepší album od ní je prostě Artpop :3 A nejlepší písnička Donatella.


(Je to jen fan-made klip.. ale i tak super *.*)


4) Michael Jackson

Pro mě jedna z největších legend. Absolutně úžasný zpěvák a člověk. Začala jsem ho poslouchat, když jsem byla strašně malá. První písnička, kterou jsem od něj slyšela bylo Black Or White a jelikož mamka měla skoro všechna jeho alba na CD - tak jsem jeho písničky poslouchala 24/7 :D =pořád. (táta se z toho málem zcvoknul) Anyways moje oblíbená písnička Remember The Time


5) Alexandre Desplat

Tohle není zpěvák, ale skladatel (který se narodil ve Francii). Skládá filmovou hudbu. Složil hudbu k hodně filmům např. Grand Hotel Budapest, Harry Potter a Relikvie Smrti (část 1. i 2.), Králova  řeč, Podivuhodný případ Benjamina Buttona, Dánská dívka a mnohé další. Moje nejoblíbenější skladby jsou Lily's Theme (z filmu Harry Potter a Relikvie smrti - část 2.) a The Danish Girl






Žádné komentáře:

Okomentovat