-

čtvrtek 27. srpna 2015

Nezbytnosti do školy + Back to school tag

Nazdárek :3 Jelikož se škola smrtícím tempem blíží, rozhodla jsem se napsat článek o věcech bez kterých jsem ve škole absolutně ztracená (ano, jak originální :D) a tip co si udělat z prázdného kelímku od Starbucks. No... neleňme a LEST'S DO IT!


Jako první (a nejdůležitější věc pro mě - kromě učebnic a sešitů :D ) je diář, kde si píši všechny termíny na písemky. Přísahám, jednou jsem diář na týden ztratila (říkejme tomu ztratila, ale jen mi zapadl pod postel) a nevěděla jsem která bije. Od teď si tam píšu i články, které chci vydat (mám je naplánované až do 30.10). Vždy si diář vyzdobím nějakými samolepkami aby nebyl tak ,tuctový' (-nevím jak jinak to říct jinak :D)


 Dále tady mám bloček, který si do školy beru (budu brát) každý den pro případy kdy si zapomenu sešit (tyhle případy se stávají hoodně často, věřte mi. Tak tento blok mám na to, abych měla všechny zápisky na jednom místě a abych si látku nemusela opisovat z cárů papíru. Pak si tam píšu různé nápady, maluju,.. Prostě sešit na všechno :D

Výbava každého žáka  (studenta) obsahuje pouzdro, tak i ta moje výbava do školy zahrnuje pouzdro. Jedna z věcí bez které bych se vážně neobešla jsou tzv. lepící papírky (pro chytré jsou to samolepicí záložky), s kterými si zakládám učebnice na látkách, které by mohly být na testu. V neposlední řadě zvýrazňovače, bez kterých by se můj studijní život nelehce obešel. V pouzdru se pak nachází takové věci jako propisky, tužky, kružítko,..(na konci roku je obsah mého penálu: propiska, tužka a milión papírků).


Z kosmetických věcí si do školy beru antibakteriální gel (moji největší lásku :D), hřeben a moje pět let starou kosmetickou taštičku, kterou jsem si tak zamilovala, že je mi ji škoda vyhodit :/. V mé úžasné kosmetické taštičce (AKA taštičce poslední záchrany) se nachází dva balzámy na rty, gelové oční stíny, pudr, vosk a stín na obočí a korektor (+štětec) v podstatě věci, kterými se ráno do školy líčím :D


(Ano, tady už vidíte Starbucks kelímek, ale jsem líná ho odříznout...). Jako poslední věc, kterou si lidi do školy nevláčí (ale já očividně ano..) jsou desky na dokumenty, do kterých si většinou dávám projekty, testy které nesu ukázat rodičům. Podle mě je to celkem šikovná věcička (Nosím ji  s sebou v tašce co se moje učebnice postaraly o osud mého projektu do biologie - rozdrtily ho :( )

Tady je akorát malý tip, co udělat s prázdným kelímkem od Stabucks. Jelikož mi ležel dlouho ve spíži a pořád jsem si říkala že s ním něco kreativního udělám, tak jsem se rozhodla z něj jednoduše udělat stojan na moje (věčně povalující se na stole) pastelky. Myslím že podrobný návod vám ani dávat nemusím.... Prostě si vemte kelímek, opláchněte ho, a malujte dle libosti :) Pak tam hoďte pastelky (nebo tužky, propisky,..-Je to jedno co tam hodíte -pokud to tedy není váš domácí mazlíček ;)  )




(a teď se vrhneme na....)
BACK TO SCHOOL TAG
(Otázky mám z webu : http://tagovky.blogerka.cz/ )

1. Do jaké třídy půjdeš? 
Půjdu do Kvinty (což je vlastně prvák na střední :) až na to že chodím na gympl)
2. Co si oblečeš první den do školy?
I přes přesvědčování babičky abch si vzala sukni si asi vezmu rifle a mikinu (kraťase a tričko když bude teplo :D )
3. Na co se nejvíc a nejmíň těšíš?
Nejvíc asi na lidi, které jsem neměla šanci o prázdninách vidět a nejméně na testy a matiku
4. Co je tvoje nejoblíbenější část připravování se do školy? 
Jestli se tím myslí příprava na další školní rok, tak nakupování pomůcek a jestli příprava na další školní den tak nic
5. V jaké třídě si byla, když si poprvé začala nosit makeup?
Začala jsem nosit make up už v 6. třídě a pak mě to nějak přestalo bavit a zase se začala malovat na konci 8. třídy
6. Kde bereš inspiraci na oblečení do školy?
Na internetu .... ale většinou jedu klasiku : Rifle+třičko/mikina/svetr
7. Jaké školní pomůcky nakupuješ nejraději?
Všechny... problém nastane až je mám začít používat
8. Kde nejraději školní pomůcky nakupuješ? 
Většinou v Tescu, ale učebnice kupuju přes net
9. Budeš nosit do školy batoh nebo kabelku?
Batoh :D Nevím jak si některé holky nabalí všechny učebnice do nějaké miniaturní kabelky (Jak se jím to tam vejde?? :D )
10. Jaké tři nekosmetické věci musíš mít sebou do školy? 
Pouzdro, učebnice, sešity :D
11. Jaké tři kosmetické věci musíš mít sebou do školy?
Balzám na rty, pudr a řasenku
12. Jaký je tvůj rychlý účes do školy? 
Učešu si vlasy a hotovo *FABULOUS*
13. Co nejraději a nejčastěji nosíš za oblečení a jaké doplňky tento rok plánuješ nosit?
Nosím, jak se již zmiňovala rifle/kraťase + mikinu/tričko/svetr... Doplňky moc do školy nenosím popřípadě nějaký náhrdelník nebo prsten
14. Jak vypadá tvůj batoh?






(Kdyžtak do komentářů napište jestli se vám blog líbí popřípadě co se vám nelíbí :) )

6 komentářů:

  1. Ten korektor od Catrice zbožnuju a taky ho nosím s sebou :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho taky zbožnuju už mám druhé balení :D :)

      Vymazat
  2. Naprosto s tebou souhlasim,hlavně s těmi testy a matikou, to je smrt :D
    -Btw.máš moc hezkej design a baví mě číst tvé články:)
    http://canyoubelievego.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo :D A my máme ještě matikáře, který se nám rozhodl dávat přepadovky (Kromě čtvrtletek, které nám milosrdně oznámí :D) A děkuji moc :)

      Vymazat
    2. Ale no Kristýno! Ty si stěžuješ na DR?! Já jsem myslela, že jsi skákala do stropu, že ho máme i na fyziku ;P :D.

      Vymazat
  3. Jinak to s tím diářem, naprosto tě chápu :). První týden vloni jsem diář neměla a málem jsem ani netušila, co je za den XD.

    OdpovědětVymazat