-

pondělí 31. srpna 2015

Podzimní Wishlist

Ahoj ! Vítejte u mého historicky prvního wishlistu. Protože prázdniny jsou u konce a Winter Autumn is comming, tak jsem se rozhodla jako první wishlist udělat Podzimní wishlist (ano, opakuji slovo wishlist ale zkuste najít synonymum :D ) Tak doufám že se vám bude líbit ;)





1) Bath & Bodyworks - Antibakeriální gel na ruce PINEAPPLE SORBET

Jak už jsem psala v článku Antibakteriální gely, tak jsem na ně ujetá, obzvlášť na značku Bath & Bodyworks a mimo to jesem ujetá na ananasy a tenhle antibakteriální gel s vůní ananasového sorbotu prostě musím mít :) :D

2) Cardigan

Tuhle věc si přeji hodně dlouho (ale v létě bohužel cardigány a svetry moc neužijete - škoda pro milovníka svetrů a riflí jako jsem já :D). Co se mi na to strašně líbí je ten úžasný střih, bohužel u nás ve městě jsem viděla akorát jeden, a ten má půl Ivančic :D A doufám, že někde ten svůj vysněnej najdu (ale jak říkám: neradno chodit do obchodu s představou - nic pak nekoupíte :D)

3) Černý svetr

Jak jsem psala, jsem velký milovník svetrů, a jak se svou kamarádkou říkáme: Svetrů a mikin není nikdy dost. A vyhlídla jsem si jeden v F&F ale neměla jsem peníze (můj nekončící problém :D), tak si ho doufám koupím příště jak pojedu do Brna

4) Paletka od Makeup Revolucion

Tuhle značku zbožnuju :D Hlavně paletky ty jsou úžasný (mám: Iconic 3 a Essential mattes) a rozhodla jsem se že si koupím (alespoň) ještě jednu a uvažuji mezi Run Boy Run nebo What have You Been Waiting For? Silně doufám, že se mi ten sen splní a koupím si jí (nebo obě- znám se...)

5) Oriflame BB cream The One

(O značce Oriflame (a Avon) chci později udělat článek, tak se nějak nebudu o ní nebudu nějak  rozepisovat.) tenhle produkt jsem si  už objednala a doufám že splní mé představy. BB krémy používám neustále a nejvíc mi seděl ten od Garnieru. Jelikož jsem vždy byla s Oriflamem spokojená tak jsem si řekla proč ne ? :D

6) Tvářenka od Milani

Tvářenky od této značky mě velice zaujaly (hlavně kvůli té růži ,vyřezané' uvnitř ). Zatím mě nejvíce oslovil odstín Romantic Rose. Ale pořád se nemohu rozhodnout (protože jsem je nikde v kamenných obchodech neviděla a věci jako tvářenky, pudry, atd se bojím objednávat z netu, protože mi jednou mi přišly stíny v dezolátním stavu a nerada bych to opakovala)

7) Kotníkové boty (Chelsea boots)

(Babička tomu přezdívá ,Škrambale'). Boty tohoto typu se mi strašně líbí (moje okolí tyto pocity se mnou nesdílí). Jedny se mi  vážně líbí v Deichmannu, takže doufám že někdo z rodiny vyslechne mé prosby a slituje se na de mnou a tyhle boty mě koupí. ( Celkem bych je potřebovala protože podzimní boty z minulého roku jsem rozbila - nesuďte mě :D)

8) Yankee candle

Mimo svetrů, antibakteriálních gelů ujíždím ještě na svíčkách (máma na mě může být hrdá některý lidi mého věku ujíždí na drogách :D). A jelikož se o téhle značce hodně mluví (jakože dost) rozhodla jsem se že i tuhle svíčku zařadím do svého wishlistu (jak se znám a shromáždím na ní peníze tak si budu půl hodiny vybírat a nakonec si koupím levandulovou - levandule je BEST! :D)

9) Láhev My Bottle

I o téhle věci se objevil ,poprask' samozřejmě to bych nebyla já abych pak neuvažovala nad její koupí. Jelikož si do školy dělám pití typu: voda s citrónem a mátou, tak si myslím, že bych tuto ,flašu' celkem využila. + ten ,obal' na to je fakt super :3 (http://s01-cz.vinted.net/images/item_photos/300/448/34844003.jpeg?1439204397)

To je konec :D (jak se psala na začátku, doufám, že se vám to líbilo ;) ) a u dalšího článku čau ;)
(Kdyžtak se omlouvám za gramatické chyby- psala jsem to narychlo :D )
   













































2 komentáře:

  1. My bottle si urcite zaobstaraj nebudes lutovat ;-) ! Inak dobry clanok
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo :D příští týden si jí budu objednávat :) A děkuji moc :3 :)

      Vymazat