-

úterý 4. srpna 2015

Seriály aneb moje ,malá' úchylka

Jelikož v kostce nemám skoro žádný sociální život (ano jsem hodně sarkastická), tak mi zbývá hodně času na  seriály a knížky, kterými prakticky žiji. A jelikož tohle je blog o mém (velice ,zajímavém') životě rozhodla jsem se odkrýt jednu z mých nejoblíbenějších aktivit, což jsou seriály. V tomhle článku vám napíši o mých oblíbených seriálech a  stručně popíši děj. Doufám že vás aspoň na jeden navnadím :D a doufám, že se při čtení neunudíte k smrti (+snažila jsem se to psát bez spoilerů ) (+ omlouvám s eza případné gramatické chyby). Popřípadě mi do komentářů napište svoje oblíbené seriály :) 

1) Game of Thrones
Game of Thrones (Hra o trůny) je jeden z mých absolutně nejoblíbenějších seriálů. Celý seriál je založen na knížkách od George R.R. Martina. Který si libuje v zabíjení mých nejoblíbenějších postav. Děj se odehrává na smyšleném kontinentu Západozemí v období středověku. Je to něco jako dějepis ale s draky ! :D :3 (+ Můj zážitek: Začala sem se na to koukat z jediného důvodu: Nepochopila jsem vtip o Hře o trůny na facebooku :D )

+Oblíbená hláška - Cersei Lannister: Když hraješ hru o trůny, buď zemřeš, nebo zvítězíš. Žádná střední cesta neexistuje





2) Breaking Bad
Breaking Bad (Perníkový táta) je o 50-ti letém učiteli chemie (Walter White), kterému doktoři diagnostikují rakovinu plic. Jelikož jeho není zrovna dobře finančně zaopatřená tak se rozhodne, že po své smrti zanechá své rodině nějaké peníze. V té době se setká se svým bývalým studentem (Jesse Pinkman), který má v oblibě říkat slovo bitch   ,který prodává drogy. Rozhodne se tedy vařit s ním pervitin. 

+Oblíbená hláška - Jesse: Co je na tom být kriminálník, když máš zodpovědnost? 
Badger: Darth Vader měl zodpovědnost. Měl zodpovědnost za Hvězdu smrti. 
Pete: To je fakt. Už jste dva, vole.  



3) My Mad Fat Diary
Tento seriál (bohužel) není moc známý což je vážně škoda. Příběh se ,motá' kolem mladé dívky Rae, která má nadváhu, jelikož se sebepoškozovala tak byla nějakou chvíli na léčebně. Poté co jí pustili se setkává se svou kamarádkou Chloe a s její partou (Finn, Archie, Izzy a Chop), se kterými se začala kamarádit. Podle mě je to jeden z vážně dobrých seríláů, škoda, že skončil :/

+Oblíbená hláška - (Izzy otevřela krabici od pizzy)
 Izzy:  Není tu žádná omáčka. 
Chop: Otevřela jsi tu krabici obráceně, blbečku.  


 
4) Sherlock 
Na tento seriál mě navnadila stejná kamarádka, která mě navnadila na postcrossing. Každopádně myslím si, že všichni znají Sherlocka Holmese od pana A. C. Doyla a že ho ani nemusím představovat. Naopak od Sherlocka pana Doyla se tento příběh neodehrává ve Viktoriánské době, ale v přítomnosti. Sherlock (Benedict Cumberbatch) se potkává s Johnem Watsnem (Martin Freeman aka Bilbo pytlík). Myslím, že Sherlockova vyřídilka je absolutně úžasná a tento seriál by stál za zhlédnutí.

+Oblíbená hláška - Sherlock: Nejsem psychopat, ale vysoce funkční sociopat, najděte si to.


5) The Big Bang Theory
(Teorie velkého třesku) Tento komediální seriál zná skoro každý. Základními postavami jsou čtyři fyzici : Sheldon Cooper, Leonard Hofstadter, Howard Wolowitz a Raj Koothrappali. Vše začíná tím, že se do protějšího bytu nastěhovala pěkná blondýnka Penny (její příjmení spadá do oddělení neznámé). Do které se Leonard zamiluje. 

+Oblíbená hláška - Sheldon: Neskončil si s ní, viď?
 Leonard: Naše děti budou chytré a krásné. 
Sheldon: Ale hlavně imaginární..


6) South Park   
 Pokud jsi pamatuji dobře, tento seriál je jeden z nejsprostších seriálů na světě (takže by se na něj neměl nikdo koukat). Celý seriál je o partě kamarádů (Eric, Kenny, Stan a Kyle), kteří žijí v městečku South Park. A zažívají různá (někdy až neuvěřitelná) dobrodružství. Tenhle seriál bych nedoporučovala těm, kteří mají omezený smysl pro humor :D

+Oblíbená hláška - Kyle: A co budeme dělat? 
Paní Crebtriová: Držet hubu!  



7) American Horror Story
Na tomhle seriálu je nejlepší asi to, že každá série je jiný příběh (Jisté zdroje říkají, že by všechny série by měly být propojené - nevím jestli tomu bude tak :D ). První série je o rodině, která se přestěhuje do domu, jehož předchozí majitelé zemřeli. Druhá série (Asylum) je o ambiciózní novinářce, která chce ,ulovit' nějakého sólokapra, takže se rozhodne napsat článek o místním blázinci. Třetí série (Coven) je o mladých čarodějkách, se stanou členkami Covenu, který vede spory s dalším Covenem Voodoo čarodějek. Čtvrtá série (Freak show) se odehrává v přehlídce zrůd paní Elsy Mars, která přijela do Ameriky z Německa. Pátá série (Hotel) se natáčí a bude tam účinkovat Lady Gaga, takže se máme na co těšit.  

+Oblíbená hláška - Fiona: Tenhle klan nepotřebuje novou nejvyšší, potřebuje nový koberec. 

6 komentářů:

  1. Hry o trůny jsem ještě neviděla ani jednou do konce..ani jeden díl a to mě docela štve, protože jsem velký obdivovatel středověku a draků. :D Tak snad už se na něj do konce prázdnin podívám. AHS je moje srdcovka a dost se těším na Hotel, přestože se mi moc nelíbí Lady Gaga v hlavní roli. MMFD vypadá jako seriál dost dobře, možná bych se taky zkusila podívat. :)

    Osobně teď asi rok ujíždím na The Walking dead (a taky to všude doporučuji :D). První série se líbí i mámě, druhá je hodně zajímavá, třetí a čtvrtá luxusní a v páté už jde o nervy...nemohu se dočkat těch nových dílů.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. The Walking Dead mám na seznamu seriálů, na které se chci podívat :D :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jo je to dobrý :) Bohužel to de sehnat jen s anglickýma titulkama :/

      Vymazat
  3. Game of thrones :3 to s tím zabíjením postav :( je to hrozný :D hlavně ten poslední díl :( jak mi to mohli udělat ??? :D no jinak na Teorii velkého třesku se koukám taky :3 božíí seriál. American Horror story na to se chci začít dívat ale nějak jsem ještě nenašla odvahu :D a jestli ti můžu doporučit tak úžasný a skoro neznámý seriál Penny Dreadful, je to horrorový seriál ale nevím jak moc v porovnání s American Horror Story :D a možná ještě Sleepy Hollow :) to je všecho :D Super článek !!!
    http://justeverythingcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat