-

čtvrtek 18. prosince 2014

Sourozenci?!

Ahojky! Na tenhle blog mě navnadil můj věčně otravující mladší bratr. A téma je (bystřejší už z názvu odčetli)  (jsou) SOUROZENCI. Mého bratra lze charakterizovat jednoduchou zkratkou VOS (Věčně Otravující Stvoření). (Pro info je mu 11) Hned jak ráno vstanu zahrčí mě otázkami a jeho zážitky z fotbalu, které mě absolutně nezajímají, i když ho upozorním hned si najde další, nudnější téma jako např. jeho nová počítačová hra. Samozřejmě si teď všichni myslí, že si mám svého bratra vážit a že je štěstí mít bratra.... Věřte mi sem za něj ráda, ale někdy by sem mu nejradši dala highfive, židlí, do obličeje :D (berte to s nadhledem) . A když mě zaplaví řečmi o tom jak by chtěl nové brankářské rukavice ( má 3 páry) už mě to nehorázně s*** A když mu něco řeknu , nebo jen náznakem ho pošlu do zadní části lidského těla, hned žaluje mamce. Prostě nejlepší bratr EVER :D (samozřejmě do komentů pište své názory ohledně sourozenců, atd. budu jen ráda ;) ) 




Žádné komentáře:

Okomentovat