-

pondělí 22. prosince 2014

December Favorites ♥

Ahoj u nového článku :3 .Tento příspěvek (ne ten stejný) budu dávat každý měsíc a bude o zajímavých kosmetických produktech, které sem shledala dobrými :D Let's Go!

1) Garnier Fructis - Color Resist
   - Tenhle šampón a kondicionér sem si chtěl koupit už hooodně dlouho. A ten den co sem si ho šla koupit (měli jsme ve škole besídku) mi kamarádky tyto dva produkty darovala. Jestli máte barvené vlasy jako já, je to ta nejlepší volba. Již po prvním umytí jsou vlasy jemné. Takže jestli máte barvené vlasy a dochází vám šampón tak můžu akorát doporučit  ;)

2) Astor SOFT SENSATION Lipcolor Butter
  - Tato úžasná rtěnka má jak užasný obal tak i úžasnou vůni (přirovnala bych to k vanilce) a také přirozené barvy. Prvně sem si myslela že je to balzám, ale nevím k čemu jinému by sem to přirovnala: dejme tomu že j to zlatý střed mezi rtěnkou a balzámem. Krásně pigmentuje a hydratuje.

3) Batiste - suchý šampón
  - Popravdě jsem nikdy nevěřila, že sprej dokáže udělat z mastných vlasů ,nemastné' vlasy, ale ono to vážně dokáže :D. Poprvé jsem byla zaskočená  že zanechává za sebou bílý pruh :D ale jestli se řídíte dle návodu tak to jednoduše vyčešete. Já to koupila v Douglasu takže nevím jestli to seženete i někde jinde.









Žádné komentáře:

Okomentovat