-

sobota 17. ledna 2015

Moje nej ♥

Čau :D jedna holčina mi napsala ať udělám ,,Tag'' Moje nej :D Tak sem si řekla: Hmm a proč ne? So Let's Do This!

1) nejlepší barva  - Fialová ♥
2) nejhorší barva - absolutně nesnáším zelenou :D 
3) nejlepší jídlo - Zeleninový salát s grilovaným kuřecím masem :3333
4) nejhorší jídlo - Bramborový salát :( :D
5) nejlepší nápoj - Nealkoholcké Mochitto :33333
6) nejhorší nápoj - Bubble Tea (Nevím sakra jak to může být tak populární dle mě je to děsnej hnus :D Sorry Guys) :D
7) nejlepší film -Mlčení jehňátek
8) nejhorší film - Trhni si! (s Paris Hilton)
9) nejlepší seriál - Game of Thrones :D
10) nejhorší seriál - Tisíc a jedna noc :D (Když sem něco provedla musela sem na to s mamkou dívat -_- :D ) nebo taky Violetta
11) nejlepší herec - Johnny Depp 
12) nejhorší herec - Nevím všichni herci jsou dobrý :D 
13) nejlepší herečka - Anne Hathaway
14) nejhorší herečka - To stejný jako s herci :D
15) nejlepší období - Léto :O
16) nejhorší období -  Podzim -_-
17) nejlepší den - Sobota :3
18) nejhorší den - Pondělí :OO (jak nečekané u studenta 9. třídy :D ) 
19) největší strach z - Budete se mi smát, ale mám panický strach ze pštrosů :DD
20) nejlepší nálada - Když dostanu dobrou známku z něčeho co sem myslela že sem absolutně pos*ala
21) nejhorší nálada - Dostat 5-ku z něčeho co jste mysleli že jste dali na jedničku -_- 
22) nejvíce rozčilující - Když někdo mele pořád to samý do kola -_-
23) nejvíce uklidňující - Nevím :''(
24) nejlepší člověk - Já :DDDDD
25) nejhorší člověk - Já :DD
26) nejpraštěnější člověk - Já :D
27) nejchytřejší člověk - Já... ne :D
28) nejšikovnější člověk - Já :D
29) nejlepší zvíře - Kočka
30) nejhorší zvíře - Pštros -__-
31) nejlepší činnost - Spaní :D
32) nejhorší činnost - Probouzení se -_-
33) nejlepší domácí práce - Hmmm Žádná?!
34) nejhorší domácí práce - Hmmmm Všechny?!
35) nejlepší značka - Adidas :o *.*
36) nejlepší poloha - Proč já všechno musím pochopit úchylně :D
37) nejlepší knížka - Hra o trůny, Harry Potter
38) nejlepší pánské jméno - Erik, Tomáš, Jakub :D
39) nejlepší dámské jméno - Veronika, Hana
40) nejhezčí muž - Finn Wittrock, Kit Harington, Ricki Hall
41) nejhezčí žena - Cara Delevingne
42) nejlepší slovo - Výtečně :D
43) nejhorší slovo - Nejneobhospodařovávatelnějšími
44) nejtrapnější moment - Když se snažíte někomu něco vysvětli a on to nechápe -_-
45) nejhorší rozhodnutí v životě - Jít na gympl -__-
46) nejlepší rozhodnutí v životě - Jít na gympl :D
47) nejlepší vzpomínka - První den prázdnin :3
48) nejhorší vzpomínka - Poslední de prázdnin :D
49) nejhorší zážitek spojený s alkoholem, - Je mi 14 :D
50) největší sen - Hledala sem s kámoškou učebnu informatiky a nemohly sme jí najít :D

Žádné komentáře:

Okomentovat